Kwiatowe informacje

piątek, 9 marca 2018

Stare kamieniczki i nie tylko


Witajcie Kochani,
dzisiaj post nietypowy, chociaż inspiracja też oczywiście będzie :)
Dlaczego nietypowy? Przeczytacie w dalszej jego części.
Ostatnio na półkach Anemone pojawiły się nowe wycinaki sklejkowe. No i zaczęło się malowanie kamieniczek (służących jako herbaciarka) :)
Postanowiłam, że moje będą mocno postarzone. Tu i ówdzie odpada tynk ze ścian, spod którego widać cegły. 
Zapraszam






I właśnie teraz wyjaśnię dlaczego post jest nietypowy, otóż te właśnie kamieniczki będą jedną z części maratonu warsztatowego w Katowicach. A ponieważ maraton, to chciałabym zaprezentować inne prace, które będziemy robić :).
Dopinanie spraw organizacyjnych jest w toku i mam nadzieję, że już wkrótce oficjalnie zaproszę chętnych do udziału :).


Praca mediowa na podobraziu malarskim 



Praca mediowa na podobraziu malarskim - jedna z dwóch do wyboru przez uczestników




I oczywiście nie może zabraknąć kwiatów :)
Do wyboru wykonanie róży zamkniętej lub otwartej.


Mam nadzieję, że tematy przypadną Wam do gustu i niebawem się spotkamy :)

Pozdrawiam serdecznie Ewa


Kamieniczki oczywiście znajdziecie tutaj



Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz